گروه حوادث: به‌دنبال قتل وحشتناک سه عضو یک خانواده در اصفهان، پسر جوان خانواده به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

 صبح جمعه پسر جوانی با پلیس 110اصفهان تماس گرفت و با صدایی لرزان خبر از قتل اعضای خانواده‌اش داد. به‌دنبال این تماس تیمی از مأموران بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی اصفهان راهی محل حادثه در مرکز شهر شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت شروع شد. در داخل این خانه اجساد زن و مردی به همراه جسد پسر خردسالشان به چشم می‌خورد که آثار اصابت ضربات چاقو روی بدنشان دیده می‌شد. پسر 22ساله خانواده که ماجرا را به پلیس اطلاع داده بود در تشریح ماجرا گفت:

صبح زود درحالی‌که اعضای خانواده‌ام در خواب بودند برای رفتن به کوه خانه را ترک کردم. چند ساعتی آنجا بودم و وقتی به خانه برگشتم، هر چه زنگ زدم، کسی جواب آیفون را نداد. من که نگران شده بودم با استفاده از کلید یدکی در را باز کردم و وارد خانه شدم و به محض ورود جسد پدر و مادر و برادرم کوچکم را دیدم که غرق در خون روی زمین افتاده بودند.

اظهارات پسر جوان در حالی بیان می‌شد که هیچ اثری از سرقت در خانه قربانیان به چشم نمی‌خورد. از طرفی همه قفل‌ها و درهای خانه سالم بود و نشانه‌ای از ورود اجباری به خانه نیز دیده نمی‌شد. وقتی فرضیه سرقت رنگ باخت، مأموران حدس زدند که انگیزه جنایت اختلافات قبلی و انتقام‌جویی بوده است. بنابراین به تحقیق از آشنایان و بستگان قربانیان پرداختند اما همه شواهد حکایت از این داشت که مقتولان با هیچ‌کس خصومت و دشمنی نداشته‌اند.

از سوی دیگر رفتار پسر 22ساله خانواده کاملا مشکوک به‌نظر می‌رسید و او مدام سعی داشت که وانمود کند عده‌ای اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. با توجه به شواهد و سرنخ‌هایی که در قتلگاه اعضای این خانواده وجود داشت، پسر 22ساله به‌عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعضای خانواده اش کرد. او گفت: صبح زود از مادرم خواستم که ماشینش را در اختیارم قرار دهد اما او مخالفت کرد. من هم با وی درگیر شدم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم. بعد از آن برادرم از خواب بیدار شد که او را هم به قتل رساندم و سپس پدرم را هم هنگام بیدار شدن از پای درآوردم . با اعترافات متهم، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 195250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز